58% dintre angajați nu își cunosc responsabilitățile la locul de muncă

Data:

spot_img

67% dintre angajați sunt evaluați mai rar decât lunar, majoritatea nefiind evaluați deloc, iar o mare parte având evaluări doar anuale, conform unui studiu de piață realizat de MKOR – Realitatea Managementului Românesc – comandat de către TBF și prezentat în cadrul evenimentului „Fundamental”, organizat la Sala Palatului.

Studiul a fost realizat pe 1992 de români, cu nivel de încredere de 95% și o rată de eroare de 2,4%. Studiul a fost făcut preponderent pe angajați, 75%, tocmai pentru a crea o imagine corectă a managementului românesc. 

Din cele 9.000 de responsabilități exprimate în studiu, 88% sunt nemăsurabile, (asta înseamnă că angajații nu știu cu adevărat ce au de făcut, când și cât pentru a performa),

71% dintre indicatorii față de care angajații au spus că le este evaluată performanța sunt nemăsurabili.

Nici la capitolul bonusuri, România nu stă mai bine. Studiul arată că doar 8% dintre bonusurile primite de angajați sunt atribuite pentru îndeplinirea unor obiective măsurabile. În timp ce 23% sunt bonusuri primite de sărbători, iar peste 30% dintre bonusuri sunt acordate pentru ca angajații să își facă treaba pentru care primesc salariu (respectarea procedurilor, îndeplinirea responsabilităților sau încadrarea în termene).

„Epidemia de bonusuri toxice din companii contribuie la o erodare profundă a standardului din organizații, la oameni neproductivi și, în consecință, la salarii mici. Iar toată responsabilitatea este a antreprenorilor, pentru că ei stabilesc regulile”, a declarat Răzvan Căzănescu, fondator TBF. 

Toate aceste date înseamnă pe de altă parte și o uriașă oportunitate de creștere pentru angajați, antreprenori și implicit pentru România. Soluțiile oferite de Răzvan Căzănescu sunt folosite cu succes în organizații din 23 de industrii.

Dar este nevoie de mult mai mulți antreprenori să elimine grădinița din companii până vom putea ajunge la productivitatea necesară pentru ca salariile românilor să le egaleze pe cele din țările dezvoltate.  

Răzvan Căzănescu a prezentat celor 4.000 de antreprenori prezenți la Sala Palatului cum să trateze mediocritatea din rândul liderilor și angajaților, cum să plătească oamenii pentru rezultate, cum să identifice și să corecteze liderii leneși care au confundat bunătatea cu toleranța. De asemenea, antreprenorii au fost informați despre responsonsabilitatea imensă pe care comunitatea lor o are în schimbarea viitorului țării noastre. 

„Timp de 20 de ani oamenii sunt educați de către școală și părinți. Iar restul de 40 îl petrec în contextele create de antreprenori. Responsabilitatea noastră este mult mai mare decât simpla creștere a propriilor afaceri”, a declarat Răzvan Căzănescu, fondator TBF.

La eveniment au fost abordate subiecte precum inabilitatea și teama majorității antreprenorilor să concedieze oamenii mediocri, care a transformat România într-un mediu în care mediocritatea nu este doar tolerată, ci de multe ori bonusată. Deși, aceste subiecte provoacă teamă atât în rândul antreprenorilor, cât și în rândul angajaților, singura variantă de creștere sănătoasă este aplicarea, fără jumătăți de măsură, a unor unelte concrete și corecte de management.

Tot la eveniment au fost prezentate 4 obiective pentru România pentru următorii 40 de ani, obiective pe care antreprenorii le pot atinge fără ajutor de la stat sau din exterior.

Majoritatea românilor să fie plătiți bine (să poată să trăiască cu 50% din venitul lunar).

Majoritatea românilor să fie oameni maturi care își asumă responsabilitatea propriei vieți.

Majoritatea românilor să aibă abilități de viață peste medie (cum ar fi managementul financiar personal, parentingul sau abilitatea de a se exprima structurat și coerent).

Românii să fie respectați peste hotare prin succesele internaționale realizate de antreprenori.

Compania fondată de Răzvan Căzănescu, TBF, va susține pe 7 iunie o prezentare online sub formă de webinar, https://tbf.ro/webinar-tbf ,  în care va dezvălui noile servicii TBF menite să ajute o masă mare de antreprenori să implementeze sistemele necesare pentru creștere și dezvoltare.

Soluția antreprenoriatului din România este dată de disciplină, consecvență, fermitate și smerenie. 

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
PressHUB
PressHUB
Cea mai răspândită rețea de presă din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Cum votează românii și care sunt prioritățile lor la urne

Cum votează românii și care sunt prioritățile lor la...

REPER și-a lansat candidații pentru alegerile parlamentare din 1 decembrie

București, 29 octombrie — REPER și-a lansat astăzi, la...