Viaductul peste DN 76 al centurii metropolitane de sud a Oradiei, la construirea căruia a fost folosită cea mai mare macara din România, a fost finalizat și i-a fost testată rezistența, într-o procedură și ea spectaculoasă.
Mai multe camioane grele îl parcurg, în această perioadă, și staționează pe viaduct, pentru a i se atesta rezistența înainte să fie dat în folosință.
„Astăzi, 15 ianuarie, au început testele de rezistență la viaductul construit peste DN 76 la ieșirea din Băile Felix, de pe Lotul 1 al Inelului Metropolitan”, a anunțat, miercuri, Consiliul Județean Bihor, titularul proiectului de construire a centurii metropolitane care ocolește localitățile Nojorid, Oradea, Sânmartin și Oșorhei, legând totodată între ele DN 1 Oradea-Cluj, DN 76 Oradea-Deva și DN 79 Oradea-Arad.
„De-a lungul viaductului au fost montați senzori pentru a testa stabilitatea structurii în condiții de trafic. În prima etapă, testul a constat în staționarea a patru camioane, în mai multe locuri, fiecare camion având o greutate de 38 tone. Ulterior, a urmat un test dinamic în care camioanele au rulat cu viteze de 30 și 50 km/h”, a precizat administrația județeană, printr-un comunicat.
Continuarea, în Ebihoreanul.ro
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: Consiliul Județean Bihor)