Marca AfterHills se vinde la licitație. Brandul sub care s-a organizat la Iași, timp de trei ani, cel mai mare festival de muzică din regiunea Moldovei, are un preț de pornire de 400.000 de lei (fără TVA). Iar marți, 20 septembrie, marca ce a reunit pe dealurile Dobrovățului sute de mii de spectatori și artiști e oferită pentru a treia oară spre vânzare, după ce la licitațiile precedente nu s-a înscris niciun posibil cumpărător.
În mai 2019, Ziarul Financiar anunța că “Festivalul Afterhills din Iaşi, ajuns la a treia ediţie, îşi schimbă formatul şi ţinteşte 200.000 de vizitatori după o investiţie de 3 milioane de euro”, iar în septembrie organizatorii aveau deja bilanțurile: peste 15.000 de participanți în fiecare zi, “cu un vârf de 22.000 de oameni îndrăgostiți de muzică și distracție în ziua de 25 august, în primul weekend”. Evenimentul – unul aparte pentru România, s-a desfășurat în două weekenduri consecutive, iar biletele pentru 2020 erau deja puse în vânzare.
Primul an de pandemie,2020, a pus punct evenimentelor cu public în România, iar cel de-al doilea an de pandemie a pus punct activității societății SC BIBERLAND VICTORY S.R.L, organizatoarea festivalului.
Firma și-a declarat falimentul în mai 2021, iar în luna următoare Tribunalul Iași constata “dizolvarea societăţii debitoare şi ridica acesteia dreptul de administrare”.
Citește articolul integral pe Ziaruldeiasi.ro
Citește și: Copaci luați din flex, ca să-ncapă bordurile, la Focșani. Garda de Mediu reacționează
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: ziaruldeiasi.ro)