IQ Digital – proiectul educational hybrid media realizat de Upgrade 100 si George / BCR dedicat IMM-urilor aflate în căutare de soluții pentru digitalizare și tehnologizare – a ajuns la finalul celui de-al doilea sezon.
Cu acest prilej, organizatorii au publicat un aftermovie – un film de mulțumire pentru cei care s-au implicat în seria filmată cu public la finalul lui mai, la Teatrul Național “Vasile Alecsandri” din Iași, și difuzată apoi în format video, text, foto si audio în lunile iunie – iulie:
După prima ediție, care a cuprins numeroase articole, podcasturi și formatul original Youtube „Experts’ Battle” difuzat la începutul anului acesta [detalii, aici] sezonul al doilea din seria IQ Digital a mers mai departe, cu un amplu eveniment cu public [imagini, aici].
Ulterior, summit-ului i s-au adăugat numeroase materiale video și articole utile pentru IMM-urile aflate în căutare de soluții care să le ajute în procesul de digitalizare.
Prelucrarea a implicat un proces complex, din fiecare prezentare rezultând formate video scurte sau ample, precum și articole text + foto, dar si podcasturi.
Dezbaterile cu miniștrii digitalizării din România si Moldova Sebastian Burduja si Iurie Țurcanu [aici]care au marcat si debutul seriei DIGITALINATION pentru realizarea căreia s-a implicat si Institutul ASPEN România și cea despre comunitatea antreprenorială tech din Iași [aici] au fost completate de trei speech-uri spectaculoase din care au rezultat tot atâtea materiale „de colecție”:
- Jonas Kjellberg – unul dintre fondatorii Skype (foto) si actual acționar Zalando [link]
- Richard van Hooijdonk – futurolog și comentator al tendințelor din tehnologie [link]
- Radu Georgescu – primul antreprenor tech român de succes [link]
Lor li s-au adăugat experții BCR Marian Ignat și Cristian Mustață care au oferit în premieră date și cifre din culisele platformei George – atât din România cât și pe plan european [detalii, aici].
Informațiile și materialele inspiraționale difuzate în cel de-al doilea sezon au ajuns până acum la aproape 350.000 de vizualizări pe Youtube, Facebook și Instagram și au atins peste 1.7 milioane de utilizatori de Internet din România.
Peste 36.500 de ore vizionateau totalizat clipurile din cadrul sezonului 2 IQ Digital, conform statisticilor Youtube.
Materialele de promovare ale sezonului doi au depășit 16 milioane de afișări iar site-ul proiectului a mai acumulat încă circa 75.000 de vizitatori, ducând la peste 120.000 totalul celor care au ajuns pe IQdigital.ro
La acestea s-au adăugat circa 16.000 de ascultători în format podcast și un estimat de cca. 200.000 de ascultători radio, peste 23.000 de deschideri ale newsletterului IQ Digital si Upgrade 100 pe acest subiect.
După succesul primelor două sezoane, proiectul va continua în toamna acestui an cu noi evenimente, declinări hybrid media si informații utile antreprenorilor din România – anunță organizatorii.
Următorul eveniment cu public si filmarea sezonului 3 din seria IQ DIGITAL va avea loc la Brasov, în 15 noiembrie.
Toate detaliile vor fi prezentate, gradual, pe site-ul oficial al proiectului: IQDIGITAL.ro.
Proiectul e conceput de UPGRADE 100 si amplificat media de THINKDIGITAL. Scenografia e semnată de H3, branding Cohn & Jansen,productie ArtFocus si comunicare GRF+.