Craiovenii trimit 4 locomotive noi în Suedia. Softronic Craiova livrează, până la sfârșitul anului, patru locomotive noi TransMontana pentru Green Cargo Suedia, anunță compania pe site.
Softronic Craiova livrează în Suedia locomotivele TransMontana 076 (Mb 4019) și 077 (Mb4020), urmând ca până la finalul anului 2023, încă două locomotive produse în Softronic să ia calea Suediei, și anume 078 (Mb 4021), alături de 079 (Mb 4022).
„Proiectată pentru a oferi disponibilitate și fiabilitate, cu un design ce este adaptat oricăror condiții meteorologice face ca aceasta să fie prima opțiune în ceea ce privește transportul feroviar de marfă pe calea ferată din Suedia”, precizează Softronic.
Softronic Craiova a realizat săptămâna trecută probele pe ruta Craiova – București – Constanța cu locomotivele Transmotana 076 si 077, a scris mobilitate.eu.
Ce zic testele de viteză
Testele au vizat anduranța locomotivelor, viteza maximă de 160 km/h și sistemul de comandă multiplă cu care sunt echipate acestea, linia București – Constanța fiind singura linie pe care se circulă cu 160 km/h în regim comercial în România.
Început în 2018 cu livrarea locomotivelor Transmontana 032 și 033, primele două modele ajunse în Suedia, în numerotarea Green Cargo Mb 4001 și Mb 4002, contractul cu Green Cargo a cuprins inițial 16 unități, livrate până în 2021.
Până atunci, în urma confirmării performanțelor și eficienței locomotivelor pe căile ferate din Suedia, operatorul Green Cargo a decis continuarea achiziției noilor locomotive de la Softronic Craiova.
Softronic Craiova este o companie specializată în producția și modernizarea locomotivelor din România. A fost înființată în anul 1999, la Craiova.
În anul 2012, era singura companie producătoare de locomotive din România. Compania face parte din Grupul Softronic, care mai cuprinde compania Softrans.
Anterior, din 1991, compania Softronic SRL avea ca obiect repararea și modernizarea locomotivelor prin echipare cu diferite echipamente noi, precum și comercializarea a echipamentelor electrice de înaltă tensiune și de măsurare a energiei active.
Articolul integral în Aktual24!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: aktual24.ro)
Și noi nu suntem în stare să schimbăm flota de locomotive obosite și bătute de soare ani și ani!! Rușine!!!!
Dar pentru Romania Cate au fost date in folosinta?