Românii mai „șmecheri” decât nemții. Săptămâna trecută, lanțul german de supermarket-uri Kaufland a lansat o promoție foarte atractivă pentru clienții săi români.
Practic, fiecare client Kaufland care deținea instalată pe telefon aplicația oficială de cumpărături a magazinului putea achiziționa o sticlă de ulei de 1 litru cu prețul de 0,01 lei pe bucată.
Potrivit publicației TimisoaraStiri, teoretic fiecare client care avea aplicația putea lua doar o sticlă de ulei de 1 litru. Pe rețelele sociale au apărut însă mai multe filmulețe cu persoane care au achiziționat zeci și chiar sute de sticle de ulei la prețul promoțional.
Un tânăr povestește că a achiziționat zeci de sticle de ulei în decurs de două zile
Unii dintre acești cumpărători au explicat pe filmări că au reușit să păcălească sistemul creând mai multe conturi de client pe bază de emailuri diferite.
Astfel, într-un filmuleț se poate vedea cum un tânăr povestește că a achiziționat zeci de sticle de ulei în decurs de două zile, prezentând și bonurile de casă ca dovadă.
Articolul integral în Aktual24!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: aktual24.ro)