ANRE vrea să lanseze o campanie media de 600.000 de euro pentru informarea populației și “creșterea încrederii” față de instituție

Data:

spot_img

Acuzată că nu a intervenit la timp pentru a preveni scandalul facturilor eronate la energie și gaze, declanșat încă de la finalul anului trecut, ANRE vrea să înceapă în perioada următoare o amplă campanie media pe TV, online și social media, contract estimat la 3 milioane de lei (600.000 de euro).

Scopul declarat – atât o mai bună informare a românilor despre drepturile lor, despre cum se citesc facturile ori cum se schimba furnizorul, dar și pentru creșterea încrederii în ANRE și în instrumentele sale de informare.

Autoritatea națională de reglementare în domeniul energiei electrice (ANRE) a lansat vineri, 4 februarie, o licitație deschisă pentru desfăşurarea unei campanii media „de educare şi informare a consumatorilor finali de energie electrică şi gaze naturale cu privire la drepturile lor, producţie materiale de promovare şi difuzare în mass-media audiovizuală, mediul on-line și social media”, arată datele din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Citește articolul integral pe HotNews.ro

Citește și: Ce măsuri au luat alte țări europene în fața scumpirilor la energie electrică și gaze

spot_imgspot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related