Aplicația E-Muscel pentru reclamații online. De ce sunt nemulțumiți locuitorii orașului de aplicația lansată în 2021.
Practic, cetățenii din Câmpulung puteau sesiza Primăriei orice fel de problemă pe aplicația E-Muscel. Angajații municipalității preluau problema, o rezolvau și informau petentul despre aceasta.
„V-am promis că tot ce o să fac o să fie în interesul vostru pentru a crește calitatea vieții fiecărui câmpulungean și mă țin de promisiuni.
Astăzi, mă mândresc cu faptul că orașul nostru este primul din România în care am implementat această aplicație care funcționează cu succes în Suedia, o țară civilizată în care lucrurile funcționează ca la carte, iar oamenii sunt tratați cu respect”, scria pe pagina sa de Facebook Elena Lasconi, acum trei ani.
„Nu lucrează nimeni la rezolvarea sesizărilor”
O vreme, lucrurile au mers așa cum se promisese. După care, municipalitatea a lăsat-o mai moale. Azi, la trei ani distanță, nimeni nu pare să se mai ocupe de sesizările făcute de cetățeni pe aplicația respectivă.
La începutul anului, dl Cătălin Ștefan Ilie a sesizat o problemă și a descris cam așa cum funcționează lucrurile: „O aplicație doar de fațadă. Nu lucrează nimeni la rezolvarea sesizărilor. Am depus o sesizare pe 17 noiembrie și mi s-a răspuns pe 13 decembrie pe mail, că „au fost luate măsurile corespunzătoare și situația s-a rezolvat”. Asta este tot, nimic concret, numai două vorbe pe mail, după două luni; iar situația bineînțeles că nu s-a rezolvat”.
Continuarea în Argeșul Online
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(sursa foto: Inquam Photos / George Călin)
Elena Lasconi se afla pe locul 2, după Cristian Diaconescu în topul credibilității prezidențiabililor aflați pe lista celor 14 candidați. Succes, Elena Lasconi!