Organizațiile nonguvernamentale construiesc infrastructură acolo unde statul nu este prezent: în comunități vulnerabile, în zonele lipsite de spitale, școli, profesori sau chiar de apă curentă. Ele rămân alături de oameni până sunt sigure că schimbarea lor rămâne una de durată, asta înseamnă doi-cinci ani sau chiar 18.Filantropia construiește încredere. Iar anul acesta ne uităm la organizațiile care au schimbat comunitățile și casele noastre. Ne uităm la organizațiile ale căror proiecte desfășurate pe termen lung au produs o schimbare greu de șters, dacă nu chiar imposibil. Asociatia pentru Relatii Comunitare căută povești despre filantropie pe termen lung. Împreună cu Lidl România, Asociatia pentru Relatii Comunitare lansează o nouă ediție a Burselor pentru Jurnalism despre filantropie, care le va oferi jurnaliștilor oportunitatea să scrie despre schimbările și impactul pe termen lung produse de programele și intervențiile organizațiilor. Iată cum sună provocarea: Oferim 5 burse de câte 600 de euro și maximum trei luni pentru a documenta povești despre organizații care au produs o schimbare stabilă în comunitatea lor. Află toate detaliile despre burse Mecanismul, pe scurt: Se poate înscrie orice jurnalist sau echipă de jurnaliști (compuse din reporter, fotograf, ilustrator sau cameraman), indiferent de instituția de presă (scrisă, online, TV sau radio) la care lucrează sau colaborează. Bursele vor fi oferite sub forma unor premii a căror valoare netă va fi de 600 de euro fiecare, în lei la cursul zilei. Este responsabilitatea membrilor echipei să împartă suma între ei, în funcție de efortul depus de fiecare. Jurnaliștii pot trimite dosarul de înscriere până pe data de 6 martie 2022. Câștigătorii vor fi anunțați pe 20 martie 2022. Bursierii au la dispoziție maximum trei luni (20 iunie 2022) de la data anunțării câștigătorilor ca să realizeze un material amplu și o serie de fotografii pe tema legată de filantropie pe care au înscris-o la concurs. Aplică! |
. |
Data: