O companie austriacă a primit un contract în Portul Constanța, deși respectiva companie a fost acuzată că a dat mită unor oficiali ai statului român, scrie Club Feroviar.
La mai bine de două luni după ce primele două loturi au fost atribuite, și ultimul lot de linii ferate din Portul Constanța care urmează să fie refăcute în Prioritatea 2 are constructor. Dacă în Prioritatea 1, cea cu atribuire directă, fără licitație, a prins loc și o firmă românească, acum toate loturile au fost încredințate unei asocieri austriaco-germane.
Contractul a fost atribuit asocierii Swietelsky Construcții Feroviare-Wiebe România, pentru suma de 55.211.796,03 lei, echivalentul a 11,22 milioane de euro. Atribuirea acestui contract s-a făcut a doua zi după votul negativ al Austriei pentru admiterea României în Spațiul Schengen de liberă circulație, dat în Consiliul Justiție și Afaceri Interne pe 8 decembrie.
La licitație participase și firma românească Arcada Company Galați, însă contractul a fost atribuit tot austriecilor și nemților care au primit o parte consistentă și în Prioritatea 1, cea atribuită direct.
Aceeași asociere austriaco-germană a primit și contractele pentru loturile 2 și 3 din Prioritatea 2, pentru sumele de 54.331.571,79 lei (11 milioane de euro), respectiv 41.731.831,07 lei (8,5 milioane de euro). În total, peste 30 milioane de euro.
Urmăriți PressHUB și pe Google News
Buna, ce mai faceti sper ca sunteti bine. Crăciun fericit tuturor. Sunt dintr-o familie foarte săracă din Sri Lanka. Sunt șofer de profesie și caut un loc de muncă, vă rog să-mi dați un permis de muncă pentru asta prin binecuvântarea lui Dumnezeu…