Municipiul Botoşani arată ca după bombardament, multe dintre probleme fiind generate de echipele Nova Apaserv care intervin pentru remedierea unor avarii, însă nu sunt executate lucrările de refacere a zonelor respective.
Cetăţenii nemulţumiţi sună la primărie şi solicită luarea unor măsuri pentru rezolvarea acestor probleme.
Viceprimarul Liviu Toma a declarat ieri că din zece telefoane primite de dimineaţă, şapte vizau probleme rămase după intervenţiile echipelor Nova Apaserv.
„Cetăţenii au răbdare o săptămână, două, o lună, dar atunci când se încălzeşte afară şi fiecare dintre noi vrem să petrecem mai mult timp în aer liber, să circulăm mai mult şi ne izbim permanent de zone unde este noroi, mizerie, când nu ai acces la locul de parcare, când nu ai unde opri maşina, când eşti într-o intersecţie şi ai grijă de pietoni, dar dai cu maşina într-o groapă, normal că apar nemulţumiri”, a explicat viceprimarul.
„Cetăţenii nu aveau acces la locurile de parcare”
Una dintre zonele indicate de cetăţenii care au sunat ieri la primărie este cea aflată la intersecţia Ion Pillat – Iuliu Maniu.
„Colegul din cadrul Direcției Edilitare a făcut o verificare în teren și am dispus de urgență astăzi transmiterea unei adrese către operator astfel încât să intervină pentru că, așa cum au reclamat cetățenii, nu aveau acces la locurile de parcare”, a arătat Liviu Toma, apreciind că, după cum se prezintă situaţia, acolo nu a fost un inginer din cadrul societăţii, care să fi coordonat modul de intervenţie, titrează MONITORUL DE BOTOȘANI.