Call center-ul Spitalului de Copii din Cluj-Napoca, recunoscut de OMS ca „exemplu de bune practici”

Data:

Organizația Mondială de Sănătate (OMS) a lăudat un proiect al unui spital din România.

Call center-ul Spitalului de Copii din Cluj-Napoca, ALOPEDI 0364-917, a fost recunoscut de Organizația Mondială a Sănătății ca un exemplu de bună practică în ceea ce privește îmbunătățirea accesului la sistemul de sănătate.

„Dovedindu-și viabilitatea pe parcursul celor șapte ani de funcționare, timp în care au fost ajutați peste 65.000 de copii, ALOPEDI a devenit treptat un model de succes al felului în care o autoritate publică – Consiliul Județean Cluj și o instituție medicală de prestigiu au reușit să pună bazele unui proiect medical digital, extrem de solid”, a transmis Consiliul Județean Cluj.

Chiar dacă serviciul a fost la început unul local, în prezent, ALOPEDI a devenit un serviciu accesat la nivel național de către mii de părinți, atât din România cât și din diaspora.

Monitorul de Cluj
Monitorul de Clujhttp://monitorulcj.ro
Monitorul de Cluj este cel mai important cotidian local din judetul Cluj, care apare in format tiparit si online din 1998. Ziarul tiparit apare in format standard 12 pagini, din care 4 color (luni-joi), si o editie de weekend (vineri-duminica). Continutul este preponderent comunitar (stiri si analize din domeniile administratie publica, sanatate, educatie), precum si pagini tematice (economie, mapamond, sport).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul: