luni, 6 decembrie 2021
AcasăNewsletterCe au cumpărat mai mult românii în pandemie

Ce au cumpărat mai mult românii în pandemie

Criza sanitară provocată de coronavirus a însemnat un declin major pentru anumite industrii și activități, dar mană cerească pentru altele. 

Consumatorii au fost și ei afectați, unii în sens negativ, din cauza instabilității financiare, alții, avantajați de cumpărăturile făcute online, care le oferă posibilitatea de a face economii (de bani și timp). Citește și află care sunt categoriile de produse care au înregistrat cea mai mare creștere sau descreștere la vânzări în timpul crizei sanitare.

Covid-19 și modul în care a influențat industriile și activitățile la nivel internațional

Înainte de pandemie, doar 28% dintre consumatori cumpărau online, procent care a crescut până la 36% în timpul crizei și care va continua să rămână la valori ridicate și după trecerea acestei perioade (80% dintre europeni vor rămâne fani ai sistemului de cumpărături de pe net).

Izbucnirea pandemiei a însemnat pentru foarte multe persoane confruntarea cu o situație financiară instabilă. Pentru acestea, promoțiile, cupoanele și voucherele de reduceri, ofertele speciale și campaniile personalizate desfășurate de multe dintre magazinele online, disponibile la Promocodius, au reprezentat un mare avantaj în această perioadă. Cu toate acestea, 80% dintre branduri nu oferă programe de loialitate, iar 43% dintre magazine nu au colectat date despre ziua de naștere a consumatorilor, ceea ce ar eficientiza strategiile de marketing pe timpul crizei sanitare.

Monitorul de Botoșanihttp://www.monitorulbt.ro
Singurul ziar tipărit din județul Botoșani
ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

DIN ACEEAȘI CATEGORIE

- Publicitate -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE