Charles Lindbergh și Longines. Ceasuri care spun o poveste. Charles Lindbergh a fost un aviator american care a obținut faima internațională în 1927, după ce a devenit prima persoană care a zburat singur și non-stop peste Oceanul Atlantic în monoplanul său, Spirit of St. Louis.
Din New York, la 20 mai 1927 ora 7:52 a.m., „Spirit of St. Louis” a decolat de pe aeroportul Roosevelt. Destinația: Aeroportul Le Bourget, lângă Paris. Treizeci și trei de ore și jumătate mai târziu, Lindbergh a aterizat la Le Bourget. A fost un eveniment istoric.
În calitate de cronometror oficial al Federației Mondiale a Sporturilor Aeriene, Longines a contribuit la realizarea acestei aventuri, prin monitorizarea zborului lui Lindbergh și adăugarea acestuia pe lista recordurilor aviatice.
Acest ceas permite determinarea exactă a longitudinii în timpul zborurilor pe distanțe lungi
La scurt timp, o colaborare strânsă între aviator și marcă, a dus la conceptul ceasului Longines Hour Angle, un adevărat simbol în istoria brandului elvețian.
Proiectat de Charles Lindbergh însuși, acest ceas permite determinarea exactă a longitudinii în timpul zborurilor pe distanțe lungi, situație deficitară și în navigația maritimă, în care erau extrem de frecvente eșuările navelor pe recifele oceanelor.
Drept urmare, piloții și navigatorii își puteau găsi locația geografică rapid, eficient și cu o precizie ridicată.
Aceasta ar fi povestea pe scurt!
Dar pentru că viața celebrului Lindbergh bate filmul, nu numai din cauza zborului peste Atlantic, merită să ne oprim asupra ei, ca frescă a unor evenimente cu care s-a intersectat.
Născut Charles Augustus pe 4 februarie 1902, în Detroit, Lindbergh a fost crescut la o fermă din Minnesota. A fost fiul unui avocat și congresmen american.
A studiat ingineria mecanică la Universitatea din Wisconsin înainte de a o părăsi după trei semestre pentru a-și urma pasiunea pentru zbor. A mers la Lincoln, Nebraska, unde a învățat să zboare și a făcut primul zbor singur în 1923.
Lindbergh a început să participe la exhibiții aviatice în cadrul unor evenimente populare, dovedindu-se un pilot îndrăzneț, dar și cu abilități excentrice de „circar”, fiind cunoscut pentru faptul că înainte de a sări cu parașuta – atunci când se „producea” în acest mod, zăbovea mai întâi câteva zeci de secunde pe aripa avionului spre deliciul publicului!
S-a înrolat în armata SUA în 1924 și s-a antrenat ca pilot de rezervă al Serviciului Aerian al Armatei. Mai târziu a lucrat ca pilot de poștă aeriană, zburând între St. Louis și Chicago.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: ampress.ro)