O pasarelă de pietoni a fost construită peste actuala Șosea de Centură a Capitalei, în zona A1 – Chitila, o pasarelă care pare că nu duce nicăieri – momentan dă practic în liniile de cale ferată. Mai mult, unul din pilonii pasarelei pare construit practic în banda întâi a Șoselei de Centură, iar drumul se îngustează subit de la două benzi la una și jumătate.
Situația a fost semnalată de către pagina comunității România Fără Gropi.
În acest punct, teoretic, lucrările la modernizarea și extinderea centurii nu sunt încă gata, deși contractul de execuție a fost semnat încă din 2011, iar traficul s-a deschis fără multe elemente de siguranță și fără stratul de uzură încă din 2017.
Explicațiile CNAIR: Sunt două proiecte diferite. Va fi refăcut de urgență marcajul și se vor păstra câte două benzi pe sens
HotNews.ro a solicitat Companiei de Drumuri explicații referitoare la situația creată, iar purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu, a spus că situația va fi remediată de urgență de către DRDP București, că va fi mutat axul drumului astfel încât să se păstreze câte două benzi de circulație de pe sens, fără să mai existe îngustare, și a explicat și de unde a apărut construcția care obstrucționează acum traficul.
Acesta a explicat că practic a existat o necorelare între două proiecte distincte: modernizarea și lărgirea Șoselei de Centură și amplasarea unor pasarele pietonale, ambele proiecte realizate de către firma Maxi Design, dar implementate de constructori diferiți.
Potrivit acestuia, pe tronsonul respectiv din DNCB (A1-DN7) este în continuare în derulare un contract de execuție cu firma Delta ACM 93 pentru extinderea la 4 benzi pe sens, lucrări încă nefinalizate. Contractul inițial a fost reziliat, dar instanța de judecată nu a acceptat rezilierea și a repus antreprenorul în contract, dar acum compania respectivă se află în insolvență și nu a reintrat pe șantier, titrează Hotnews.ro.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!