Cum a ajuns George Simon la Papă și cine l-a sponsorizat

Data:

spot_img

Cum a ajuns George Simon la Papă și cine l-a sponsorizat. Liderul AUR s-a întâlnit cu Papa Francisc la Vatican, împreună cu alți oameni de afaceri români, la invitația Asociației Românilor din Italia (ARI), după ce „și-a demonstrat sprijinul” asupra unei inițiative a asociației, a explicat pentru Economedia Eugen Terteleac, președinte ARI.

Simion nu a plătit pentru participare la eveniment, a mai spus el. ARI a precizat că evenimentul, care a inclus un concert de Crăciun, o întâlnire cu Papa și o cină de gală, a fost sponsorizat și de companii românești precum combinatul chimic Chimcomplex SA, condus de Ștefan Vuza, de către compania sibiană de construcții Retter Group și de către producătorul de tâmplărie ADF Prod din Piatra-Neamț. La eveniment a participat și șeful Transgaz Ion Sterian, a confirmat acesta pentru Economedia.

Evenimentul, la invitația unei Asociații de români, sponsorizat și de oameni de afaceri români

Asociația Românilor din Italia (ARI) este cea care trimis românilor invitațiile la eveniment, mai precis la un tradițional concert de Crăciun de la Vatican, care a inclus și primirea în audiență la Sanctitatea Sa Papa Francisc, dar și o cină gală, a transmis pentru Economedia Eugen Terteleac, președintele Asociației.

Evenimentul a fost „promovat” de organizația nonprofit Missioni Don Bosco, cu sprijinul municipalității Roma și al Fondazione Gravissimum Educationis, o fundație creată de Papa Francisc. Asociația Românilor din Italia este trecută pe site-ul evenimentului la „Mulțumiri”.

Citește și The Independent: Putin ameninţă Finlanda şi se pregăteşte pentru un potenţial război cu NATO

Delegația invitată de ARI a fost formată din 80 de români, reprezentanți ai companiilor partenere. „Delegațiile din România incluzând familiile Retter, Vuza, Terteleac, Harătău, Luca și parlamentarul PSD Alfred Mihai au avut ocazia de a interacționa și oferi Suveranul Pontif diverse cadouri.

Președintele ARI, Eugen Terteleac, a subliniat succesul evenimentului, exprimându-și bucuria datorită interacțiunii cu Papa Francisc și binecuvântării primite pentru comunitatea românească din Italia.

A fost de asemenea menționată participarea lui George Simion care a oferit Sanctității Sale un cadou inedit: o operă de artă a unui sculptor renumit, simbolizând unitatea poporului român în fața provocărilor globale”, a transmis Asociația, într-un comunicat de presă.

Pe afișul sponsorizărilor apar în principal companii locale, precum Knorr, Calve, Generali sau Cattolica Assicurazioni. Dar evenimentul a fost susținut, printre alții, și de sponsori oficiali români, transmite Asociația.

ARI arată, în comunicat, că „Asociația Românilor din Italia alături de sponsorii oficiali români precum Chimcomplex S.A., Retter Group, ADF PROD S.R.L. și alții, a adus o contribuție importantă la acest eveniment participând cu o delegație formată din 80 de compatrioți români, reprezentanți ai companiilor partenere”.

Mai multe aflați din Economedia.


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Economedia.ro
Economedia.ro
Economedia este site de știri și analize economice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Rolul Facebook în manipulări electorale cu amintiri nostalgice comuniste

După anularea alegerilor prezidențiale de către Curtea Constituțională, Facebook...

Facebook’s Role in Electoral Manipulation Using Nostalgic Communist Memories

After the annulment of the presidential elections by the...

Retragerea PSD de la masa negocierilor. Reacțiile liderilor politici

Retragerea PSD de la masa negocierilor. Reacțiile liderilor politici...