O eroare strecurată într-un soft a fost cât pe ce să-l îmbogățească pe un botoșănean. Tânărul a speculat eroarea la maxim, iar într-o lună și jumătate a făcut achiziții de aproape 200.000 de lei. „Afacerea” a semănat a escrocherie, iar firma prejudiciată, când a văzut că i se golește depozitul, a sesizat poliția. Prin urmare, tânărul s-a trezit cu polițiștii la ușă. În numai câteva clipe, averea lui s-a volatilizat.
Cazul pare aproape incredibil, dar s-a petrecut în realitate, în timpul pandemiei de Covid-19, când comerțul luase avânt. Abonat la o companie de telefonie mobilă, G.T., de 24 de ani din Botoșani, a câștigat în vara acelui an, la o tombolă, un voucher de 600 de lei. În baza acestuia, tânărul putea să comande bunuri în valoarea acestei sume de pe site-ul unei alte firme, partener la tombolă. Voucherul era valabil pentru o singură achiziție, doar că botoșăneanul şi-a dat seama că site-ul societăţii are o eroare de soft şi că poate folosi voucherul respectiv de mai multe ori, de pe conturi diferite.
Astfel, folosindu-se de diverse adrese de email şi numere de telefon, a creat mai multe conturi pe site-ul firmei respective, cu datele unor utilizatori diferiţi, şi a comandat mai multe produse, pentru plata cărora a folosit de fiecare dată acelaşi voucher. Bunurile erau apoi livrate prin curier, botoșăneanul indicând mai multe adrese de pe raza judeţului Botoșani pentru ridicarea acestora, pentru ca frauda să nu fie depistată de reprezentanţii firmei.
Continuarea în Monitorulbt.ro
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Fotografie generică – Sursa foto: Pixabay.com)