Cum funcționează francizele din comerțul rural: marketurile moderne ajung și în satele Galațiului

Data:

spot_img

Diferențele dintre urban și rural se mențin accentuate în România, chiar și la aproape 15 ani de la aderarea la Uniunea Europeană. Dincolo de absența utilităților de bază, pentru peste 335.000 de locuitori ai județului nostru, accesul la aprovizionarea cu produse alimentare, dar și non-food, prin marile lanțuri de retail, a reprezentat o problemă, acum în curs de rezolvare, deși mai este încă destul de lucru. Cum-necum, la ora actuală, în 20 dintre comunele gălățene există 25 de marketuri, sub brandurile a trei retaileri prezenți pe piața din România, Carrefour, Metro și Profi, în ordine alfabetică.

Este vorba, în toate situațiile, de un mecanism de franciză. Astfel, în cazul gigantului francez Carrefour, conceptul de magazin Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate. Conceptul de franciză propus de Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) să păstreze, să administreze și să își dezvolte business-ul, proprietarul fiind asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. În județ există doar două astfel de magazine, în comunele mari, la Ivești și la Pechea.

Citește articolul integral în viața liberă

spot_imgspot_img
Viața Liberă
Viața Liberăhttps://www.viata-libera.ro/
Are 6 ediții săptămânal și din 1998 este auditat BRAT. Este distribuit în județul Galați prin rețeaua proprie și Poșta Română. www.viata-libera.ro este ediția online și are aproximativ 20.000 de vizitatori unici zilnic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related