Dosarul Otopeni, de la un raport negativ al Consiliului Concurenței la o mită de 22 de milioane de euro

Data:

spot_img

Concurență neloială, șpăgi de zeci de milioane de euro, concursuri aranjate și informații confidențiale pasate pe sub mână. Așa arată bilanțul unuia dintre cele mai mari contracte care și-a făcut efectele în ultimele două decenii în România – cel de servicii de duty-free în aeroportul Otopeni.

Consiliul Concurenței deschidea în 2019 o anchetă în care bănuia înțelegeri concurențiale, după ce mai mulți pasageri se plângeau că prețurile din aeroportul din București le depășeau pe cele din aeroporturi occidentale.

Citește și: „Uniți prin Muzică”, un proiect caritabil al Rotary Club Cluj-Napoca Hoia pentru sprijinirea copiilor răniți din Ucraina

Investigația a durat doi ani, la sfârșitul căreia inspectorii au constatat că mai multe companii care deserveau publicul în aeroport și-au coordonat politicile comerciale în materie de prețuri, discounturi și promoții. Practic, era vorba de concurență neloială.

Amenzile aplicate la finalul investigației depășeau 1,4 milioane de euro.

Continuare în Europalibera.org!

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

(Sursă foto: Facebook Bucharest Airports)

spot_imgspot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Plângere la DNA împotriva lui Ciolacu pentru că nu a declarat zborurile la Monaco

Fostul europarlamentar Vlad Gheorghe a anunțat că a depus...

G4media: Ciolacu, Simonis și Grindeanu pe lista pasagerilor cu jetul privat închiriat de Nordis

Publicația G4media a publicat documentul care atestă că liderii...

Dezvoltatorul Nordis ignoră Protecția Consumatorului și ascunde actele cerute la control

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că verifică...