Proiectele majore de infrastructură, importante pentru Iaşi, au un imbold decisiv pe final de an care le poate pune pe un drum fără întoarcere.
După ce Guvernul a aprobat prima alocare substanţială pentru autostrada A8, a venit şi vestea obţinerii finanţării pentru construirea podului de la Ungheni. În plus, mâine este termenul limită pentru evaluarea financiară a ofertelor depuse în cadrul licitaţiei de execuţie a tronsonului Bacău – Paşcani, parte din A7, autostradă în cazul căreia unele sectoare se află deja în lucru.
Urnirea acestor proiecte, după ani de aşteptare, a venit după ce, în ultimii ani, societatea civilă a pus o presiune constantă pe fosta şi actuală guvernare, în condiţiile în care influenţa liderilor politici ieşeni la Bucureşti a scăzut dramatic.
Citește articolul integral pe Ziaruldeiasi.ro
Citește și: 4 motive pentru care merită să vorbim (de bine) despre Revoluția Română din 1989
Urmăriți PressHUB și pe Google News!