Trafic infernal în Oradea. Municipalitatea are planificate șantiere pentru doi ani de acum înainte. „Pentru a reduce impactul în trafic am etapizat lucrările de amploare”, spune primarul Florin Birta. Eșalonarea nu va face, însă, decât să mute cozile de mașini dintr-o zonă în alta a orașului.
Pentru circulația pe străzile Armatei Române, Magheru, Oneștilor și Tudor Vladimirescu nu mai există oră de vârf. De altfel, aproape că nu există arteră importantă pe care să nu se circule, în cea mai mare parte a zilei, bară la bară.
„De dimineață, când orădenii duc copiii la școală, și până după-amiază, când ies de la lucru, orașul e foarte aglomerat. Nu mai știi pe unde să o iei, pentru că tot la câteva zile se mai închide o stradă”, se plânge un taximetrist. Și e abia începutul…
Citește și: Leonard Zăicescu despre antisemitismul din România: Antisemiții continuă să rămână pedepsiți
„Se circulă greu”
Vineri dimineață, pe strada Oneștilor coada de mașini se întindea din capătul dinspre Calea Aradului până către Podul Sovata. Pe Louis Pasteur mașinile înaintau una după alta de lângă Spitalul de Neuropsihiatrie până la intersecția cu Bd. Magheru, iar de aici șirul se întindea din intersecția cu strada Republicii până spre Podul Dacia. La fel, pe Vlădeasa mașinile înaintau la pas începând din Calea Aradului până la intersecția cu Traian Blajovici, iar pe Armatei Române coloana era de-a lungul Parcului Bălcescu până spre Universitate.
„În zona Ioșia traficul este dat peste cap de lucrările la străzile Calea Aradului și Meșteșugarilor, pe Magheru, după ce vii bine din pasajele din Centrul Civic, te blochezi imediat după ieșirea de pe Podul Dacia din cauza semafoarelor de la intersecția cu Louis Pasteur”, spune Nicolae Varga, reprezentantul taximetriștilor orădeni în Comisia de Circulație din cadrul Primăriei.
Continuarea, în Ebihoreanul.ro
Citește și: Cum a fost schimbată judecătoarea din dosarul „2 Mai”
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: Ebihoreanul.ro)