Consilierii locali din Timișoara au aprobat soluția și indicatorii tehnico-economici pentru primul pod nou din oraș, din ultimii 30 de ani, cel care va lega cartierele Dâmbovița și Ronaț. Investiția depășește 200 de milioane de lei.
Închiderea Inelului 4 este o prioritate pentru Primăria Timișoara, iar traficul dintre cartierele periferice Dâmbovița și Ronaț va avea o nouă variantă de deplasare pe zona de vest. Acesta se va face prin proiectul Solventul, care cuprinde realizarea unui subpasaj sub liniile de cale ferată (lucrările se află în desfășurare) și a unui pod peste canalul Bega.
Consilierii locali au aprobat soluția și indicatorii tehnico-economici pentru pod, conexiunea Str. Gării – Bd. Dâmbovița. Urmează elaborarea proiectului tehnic și obținerea autorizației de construire.
Citește și: Partidul Comunist Român, 1921 -1943, grup antiromânesc controlat de Moscova
„Degrevăm unul dintre cele mai importante bulevarde din Timișoara, Calea Șagului, și oferim o alternativă pentru timișorenii care trebuie să treacă prin centru ca să ajungă din sudul în nordul orașului sau invers. Soluția pentru noul pod și drumul ce va lega Dâmbovița de Ronaț a fost aprobată. Va deschide dezvoltarea Timișoarei înspre vest. Avem finanțare europeană asigurată, atât pentru proiectare, cât și pentru execuție. Până la final de an, proiectarea va fi gata și vom lansa anul viitor licitația pentru lucrări. Închiderea Inelului 4 și modernizarea transportului public sunt cheia pentru problema traficului din Timișoara. Prin această investiție atingem ambele priorități, urmând să legăm linia de tramvai de la capăt de Ronaț cu cea de lângă depoul din Dâmbovița”, a transmis Dominic Fritz, primarul Timișoarei.
Continuare în Banatul Azi!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: banatulazi.ro)