Jocurile de noroc sufocă rețelele sociale cu reclame mascate 

Data:

spot_img

Jocurile de noroc sufocă rețelele sociale cu reclame mascate. Te-ai uitat vreodată pe TikTok și ai nimerit un clip în care cineva, vedetă sau necunoscut, îți promitea că o să faci bani rapid sau că o să primești „un cadou în link-ul din bio” (bio – descrierea profilului) cu singura „condiție” să ai 18 ani, dar fără să-ți spună nici ce trebuie să faci pentru banii respectivi, nici că e foarte posibil să nu îi câștigi? 

Dacă ți-e cunoscută secvența, atunci ai fost unul dintre milioanele de consumatori de social media la care a ajuns o reclamă ascunsă la jocurile de noroc. Între cei expuși la fenomen sunt și copiii sau adolescenții care petrec timp zilnic pe rețelele de socializare.

Citește și: Aktual24 | Răscoală în PNL, mesaje dure în fața lui Ciucă și Bode: „Cine se opune PSD-ului are probleme cu instituțiile statului”

Jocurile de noroc sufocă

Din cauza amplorii și agresivității sale denunțate de utilizatori, campania de reclamă ascunsă a stârnit revolta „farfuriilor goale”, o reacție tip bumerang din partea utilizatorilor sufocați și agasați de fenomen, în urma căreia o parte din publicitatea mascată a dispărut, mai ales de pe paginile celebrităților care s-au simțit stânjenite de feedback-ul negativ.

Organizația „Salvați copiii” a tras de asemenea un semnal de alarmă privind expunerea celor mici la reclamele agresive pentru jocurile de noroc din spațiul online apelând la simbolul ”farfuriilor goale” pe care le-au afișat într-un banner uriaș în Capitală. 

Un adolescent care a fost dependent de jocurile de noroc pe vremea când era minor a explicat pentru Info Sud-Est și G4media cum reclamele la păcănele i-au îngreunat considerabil tratarea adicției. 

Danciu și dependența de jocuri

Danciu, un tânăr de 18 ani din Constanța, a vorbit pentru Info Sud-Est ți G4Media despre dependența lui de jocurile de noroc pe vremea când era minor și cum reclamele de care se lovea la tot pasul i-au îngreunat tratarea adicției:

„Văd destul de des reclame la jocurile de noroc pe social media, mai ales pe Instagram, și pe Facebook de asemenea, iar pe TikTok mai rar, dar sunt destul de promovate pe rețele sociale. M-au influențat foarte mult reclamele cu rotiri gratuite, căci odată ce terminai de jucat rotirile, puteai să scoți banii câștigați, ceea ce era mult mai atrăgător.

Citește și: Ioana Mihăilă, pusă de DNA sub urmărire penală: „În mandatul meu nu am cumpărat vaccinuri și nu am negociat cantități”

Am apăsat pe reclame și am jucat, mă tenta foarte mult faptul că erau site-uri pe care nu aveam cont făcut, așa că îmi făceam imediat, și dacă cereau depunere, depuneam, iar dacă nu cereau bani, era și mai bine pentru mine, că aveam șansa să fac bani pe gratis.

Iar după ce jucam bonusurile, nu eram mulțumit dacă scoteam mai puțin de 200 de lei, așa că mă puneam să joc iar ca să fac mai multi bani, mai ales dacă contul era nou, în mintea mea șansele să scot bani mulți erau mai mari, iar uneori câștigam sume cuprinse între 1000 și 2000 de lei, uneori nimic.

Reclamele pe social media mi-au îngreunat foarte mult procesul de a mă lăsa de jocurile de noroc pentru că îmi tot apăreau încontinuu și mă tot atrăgeau, și tot voiam să mai joc și tot căutam site-uri pe care nu aveam cont făcut ca să bag bani să joc”.

Articolul integral, în Info Sud-Est!


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Info Sud-Est
Info Sud-Esthttp://www.info-sud-est.ro
Ziar regional care acoperă subiecte din județele Constanța și Tulcea, dar și subiecte cu impact la nivel național.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related