Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicației locale dobrogealive.ro.
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca și condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL), a anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo.
Achiziția a costat puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin).
Logo-ul cumpărat și prezentat de primărie este, de fapt, o machetă vectorială care poate fi cumpărată de pe diferite site-uri de specialitate, unul dintre ele fiind freepik.com, și asupra căreia se pot face intervenții. Așa se face că logo-ul nu este original, special conceput pentru stațiunea Mamaia, ci este deja folosit pentru promovarea mai multor locuri sau business-uri, unul dintre ele fiind un dezvoltator imobiliar de lux din Costa Rica, titrează Info Sud Est.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!