SPORT „Comunicarea pentru un club devine din ce în ce mai importantă”

Data:

spot_img

Federaţia Română de Baschet a organizat luna aceasta două sesiuni de dezbateri dedicate conducătorilor şi reprezentanților departamentelor media, comunicare și marketing ai echipelor de seniori. Acestea au fost coordonate de Mario Leo, CEO al companiei germane RESULT Sports.

Mai jos puteţi lectura un interesant interviu cu consultantul Federaţiei române de specialitate, acordat în exclusivitate siteului Argeş Sport.

Citește și: Bărbat amendat de jandarmi înainte de a se rătăci în munte. Nu respecta normele de conduită în zona schiabilă

AS – Ce ne puteți spune despre worshopul organizat în colaborare cu Federația Română de Baschet?

Mario Leo: Președintele Federației Române de Baschet, Carmen Tocală, a luat legătura cu Result Sports și cu mine, deoarece a identificat activitățile digitale și online pentru sportul din România și în special pentru baschet, ce necesită o revizuire, o contribuție nouă și o strategie generală clară.

Odată cu impactul pandemiei de Covid19 în sport, transformarea digitală în sport a primit un impuls extraordinar: sportul trebuie să se dezvolte în mod constant și în timpul acestei evoluții necesită o strategie coerentă și consecventă. Acest atelier inițial a fost de a alinia activitățile pentru toți cei implicați și poate fi considerat un început promiţător.

Continuarea, în Arges-Sport.ro!


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

(Sursă foto: arges-sport.ro)

spot_imgspot_img
Arges-Sport.ro
Arges-Sport.ro
Arges-Sport.ro s-a înființat în urmă cu 5 ani și oferă informații relevante din sportul local și național. De asemenea, Arges-Sport.ro a oferit corespondențe de la competiții fotbalistice de top: EURO 2016 și Liga Campionilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related