„Media Consulta International nu servește interesele niciunui partid politic” – Drept la replică

Data:

spot_img

Presshub a publicat pe 19 ianuarie a.c. un articol potrivit căruia primăria Craiova a plătit 1,2 milioane de lei, în baza a trei contracte, toate câștigate de firma de publicitate Media Consulta International condusă de Mihaiță Craiu. În urma articolului, Media Consulta ne-a transmis un drept la replică. Nemulțumirea societății este legată de faptul că am fi „insinuat o conduită nelegală a contractanților”, lucru total fals.

Astfel, firma lui Craiu arată că a câștigat contractele primăriei Craiova în urma unei licitații, nu a atribuirii directe. În articolul Presshub nu scrie că aceste contracte ar fi fost obținute prin „atribuire directă”, ci în urma unei „proceduri simplificate”.

În plus, Craiu ne asigură că „Media Consulta International nu servește interesele niciunui partid politic”.

Prezentăm mai jos dreptul la replică al firmei sus-numite. „Informațiile prezentate în cuprinsul articolului „Primăria Liei Olguța Vasilescu a plătit, în ultimii doi ani, 1,2 milioane de lei unei firme de publicitate pentru promovarea instituției”, publicat în data de 19.01.2024, nu sunt exacte, subscrisa Media Consulta International participând în calitate de ofertant în cadrul procedurilor simplificate de achiziție derulate de Primaria Craiova prin publicarea de către aceasta a anunțurilor în SEAP, în condițiile prevăzute de art. 7 al. 2 din Legea 98/2016 pentru achiziții publice, cu respectarea principiilor prevăzute în art. 2 al. 2 din aceeași lege. Printr-o simplă verificare a SEAP, rezultă că pentru procedura derulată în anul 2022 dar și pentru cea derulată în anul 2023 au fost mai mulți ofertanți înscriși.

Procedura simplificată reprezintă o procedură de atribuire în condițiile legii, ci nu atribuire directă. Compania Media Consulta International respinge ferm orice insiunuare ca participarea la procesul de achiziție publică s-a derulat nelegal sau ocult, susține ferm concurența loială și participă constant la licitațiile având ca obiect servicii de publicitate sau conexe, organizate de statul român, de autoritățile publice centrale și locale, compania având o vechime de 20 de ani pe piața de publicitate și rezultate excelente in domeniul colaborării și derulării contractelor cu autoritățile publice”.

spot_imgspot_img
PressHUB
PressHUB
Cea mai răspândită rețea de presă din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Noul Cod Silvic, adoptat de Parlament

Noul Cod Silvic a fost adoptat marți în Ședința...

Republica Moldova, pregătită să reziste în fața ultimului atac rusesc | Deutsche Welle

Criza energetică este inevitabilă în Republica Moldova după revelion....

TermeneAI: Creșterea afacerii cu 27% în 2024, susținută de tehnologiile inteligenței artificiale

Termene.ro, compania care a devenit un lider recunoscut în...