Expert Forum a analizat în detaliu consecințele pompării banilor de către fosta guvernare pentru campania de informare corectă cu privire la pandemie. Beneficiari sunt și televiziuni ghiocel și trusturi de presă care au contribuit direct prin minciuni la aruncarea românilor în saci de cadavre.
Trusturile de presă, care vor în continuare bani de la guvern, au o politică editorială în care masca medicilor devine botnița lui Hannibal Lector, iar politicile și protestele favorabile proliferării pandemiei sunt prezentate ca idei mai mărețe decât inventarea roții.
Dacă Coca Cola avea un contract cu Cristiano Ronaldo și el spunea ca oamenii să nu mai bea porcării gen Coca Cola și să bea apă, acesta era bun de plată. Dacă am o firmă și plătesc publicitate la o televiziune și televiziunea respectivă spune minciuni despre produsele mele, aceasta ar fi din nou bună de plată. Dacă eu am un contract cu un partener comercial prin care îi permit să distribuie un produs de-al meu, el are obligația să nu îmi denigreze produsul pentru a mă scoate de pe piață în defavoarea concurenților mei.
Așa era și normal, dacă te plătesc să informezi corect despre covid, tu să nu vii și să permiți unor vraci autoproclamați să îmi spună să mă bazez pe ”Apa Vie din poveștile nemuritoare” ca să mă apăr de Covid, să nu port mască și să nu mă vaccinez ca o să fac supradoză de ”bilgaiț”. Vaccinurile expiră pentru că propaganda covidofilă este principală sursă de informare, și de aceea, pandemia va face ravagii în toamnă.
Pentru cei interesați de dezinformare, ne putem aminti mesajele primite de români despre patriotismul japonezilor care au rezistat vaccinării și au restricții dure de limitare a pandemiei exact când Olimpiada ar fi trebuit să se desfășoare normal.
CNCD și CNA și-au arătat incompetența în prevenirea propagandei covidofile, de interes pentru competența acestora fiind doar anumite declarații cu caracter politic care au vizat atacuri dintre politicieni.
Insulta adusă victimelor Holocaustului prin compararea unor măsuri de sănătate publică cu camerele de gazare nu sunt de interes pentru aceste instituții. OTV a fost exclusă din piață pentru chestiuni care acum sunt practici uzuale ale televiziunilor, care propagă ura față de mască, medici și vaccin. Rentează să minți mult și să câștigi bani prin rating prin comparație cu cât ai putea să pierzi într-un proces în care se poate demonstra facil că minți precum respiri.
Autoritățile publice de la noi așteptă indiferent valul patru. Există state în care pentru anumite categorii de personal care lucrează la stat vaccinarea a devenit obligatorie. Am ajuns să vină doamna Stella de la Bruxelles să ne roage să ne vaccinăm și să propună Costi Rogozanu în Libertatea vaccinarea obligatorie a celor care lucrează la stat.
Doamnele și domnii recomandați de televiziuni ghiocel au reușit să convingă 70% dintre români că vaccinul te omoară cu siguranță, dacă nu imediat, în mod sigur în maxim 100 de ani. Am ajuns să așteptăm valul patru exact cum ciobănașul ungurean așteaptă să fie tăiat de către ceilalți doi ciobani tentați de bunăstarea sa. Așa cum rezultă dintr-un raport citat de către purtătorul de cuvânt al Casei Albe, disponibil la https://www.counterhate.com/disinformationdozen, 12 persoane sunt responsabile pentru conținutul a două treimi din propaganda antivaccin în SUA.
Deși ni se sugerează de către covidofili, vaccinarea nu ne va permite să înotăm cu Mica Sirenă în schimbul sufletului nostru. Prin zgomot și scandal reușesc să acopere campanii oficiale de informare asumate de către personalități în domeniul epidemiologiei cu privire la vaccinare. Această paradigmă funcționează în fiecare țară, dezinformarea fiind livrată doar de câteva persoane care beneficiază de sprijinul rețelelor de socializare, care câștigă direct din propagarea minciunilor anti-vaccin.
În mod justificat, Președintele Biden a afirmat că Facebook și alte rețele de socializare ucid oamenii pentru că pandemia se propagă între persoanele nevaccinate, iar aceste rețele de socializare permit propagarea dezinformării privind vaccinarea. Minciuna despre efectele vaccinării atrage vizualizări pentru că frica de moarte reprezintă o emoție de bază. Suntem tentați să ne informăm cu privire la orice pericol de moarte, chiar dacă pericolul respectiv este la fel de probabil ca un topmodel fostă iubită de fotbalist să întemeieze un cuplu până la adânci bătrâneți cu un partener sărac, urât și boem.
Propaganda covidofilă funcționează după regulile oricărei propagande. Propaganda are ca trăsătură de bază că niciunul dintre propagandiști nu va recunoaște vreodată minciuna, chiar dacă este evidentă pentru orice persoană care nu a fost deja spălată pe creier de propagandă. Este relevant citatul anonim, atribuit în mod eronat lui Joseph Goebbels: ”Dacă spui o minciună suficient de mare și continui să o repeți, oamenii vor ajunge în cele din urmă să o creadă. Minciuna poate fi menținută doar atâta timp cât statul poate proteja oamenii de consecințele politice, economice sau militare ale minciunii. De aceea devine vital de important pentru stat să își utilizeze toate puterile sale să reprime punctul de vedere contrar, pentru că adevărul este dușmanul mortal al minciunii, și prin extensie, adevărul este cel mai mare inamic al statului”.
Înlocuiți statul cu toți care prosperă prin dezinformare și vor muri de foame, dacă ar informa corect, și veți înțelege de ce minciuna are picioare lungi, când este practicată profesionist, într-o societate în care baronul Munchausen nu ar fi de interes ca mincinos nici la o emisiune pentru copii.
Consecințele propagandei covidofile sunt lipsite de interes pentru limitarea minciunilor. Prognozăm în grila de toamnă o creștere exponențială a interesului pentru prestațiile de mare spectacol în direct din partea bocitoarelor covidofile omnisciente.