PSD face agenda guvernamentală, miniștrii social-democrați sunt cei care vorbesc în numele executivului de mai multe ori pe săptămână, cele mai multe inițiative sunt anunțate de șeful PSD.
Ca urmare, scorul acestui partid este dublu față de cel al liberalilor. Cei 6 milioane de euro cheltuiți pentru publicitate și propagandă anul trecutau ajutat și ei la ridicarea social-democraților. După cum arată sondajele, liberalilor nu le-a ajuns, însă, suma de 4 milioane de euro alocată pentru îmbunătățirea imaginii, deși acest buget de publicitate a fost mai mare decât cel stabilit de Coca-Cola pentru piața românească, după cum au calculat Cătălin Tolontan și Libertatea.
Conflictul din coaliție pornește de la dezechilibrul care există între prestația PSD și cea a PNL, între eficiența propagandei social-democrate și a celei liberale și mai ales între rezultatele date de sondaje în care PSD este cotat cu 36%, iar PNL cu 16%. Dar confruntarea din marea coaliție formată anul trecut mai are și alte falii care se văd.
Citește articolul integral pe Deutsche Welle
Citește și: AUR: după linșajul pe internet urmează ieșirea din virtual?