Compania de curierat DPD România a fost ţinta unui atac de tip phishing miercuri, după ce mai mulţi clienţi au primit un mesaj prin e-mail, expediat de la o adresă fără vreo legătură cu „@dpd.ro”, prin care erau îndemnaţi să îşi modifice datele livrării accesând un link-capcană.
„Luăm foarte în serios acest tip de eveniment şi îi încurajăm pe toţi membrii comunităţii DPD România să rămână atenţi la astfel de încercări, cum ar fi phishing-ul, pe care, din păcate, nu le putem controla. Depunem toate eforturile pentru a lupta împotriva oricăror încercări de fraudă”, a declarat Valentina Ionescu, IT, Business Development & Project Manager DPD Români.
Reprezentanţii companiei de curierat au postat pe pagina de Facebook câteva recomandări pentru clienţii DPD România. Astfel, clienţii care au primit mesajul respectiv sunt sfătuiţi să îl şteargă din căsuţa de e-mail. Dacă au descărcat fişierul din link-ul conţinut în e-mail, este recomandat să şteargă fişierul de pe dispozitiv şi e-mailul din căsuţa de e-mail şi să contacteze cât mai curând posibil Departamentul IT & Security al firmei în care activează.
Citește articolul integral în Monitorul de Cluj