A reclamat că i se fură bani din cont, dar banca nu a oprit furtul

Data:

spot_img

A reclamat că i se fură bani, după ce a asistat neputincioasă la operațiunea prin care fondurile sunt retrase din contul ei. Când a anunțat instituția bancară despre faptul că tranzacția se află în derulare, reprezentanții băncii i-au dat un răspuns halucinant, că nu pot interveni pentru oprirea decontării sumei.

Cazul a ajuns în atenția polițiștilor.

Cazul pe care îl prezentăm arată cât de simplu pot “umbla” hackerii prin conturile bancare, în timp ce funcționarii băncilor sunt simpli spectatori la deturnarea fondurilor. Victimei i-au fost direcționați banii din contul BCR, în seara zilei de joi, săptămâna trecută.

Hackerul a clonat cardul apoi a încercat de mai multe ori să plătească într-un cont din Hong Kong de unde este de presupus că ar fi trebuit să-i scoată fără să fie identificat. În ciuda apelurilor disperate ale victimei la call center-ul băncii, în care reclama că este în desfășurare un furt, banca a refuzat să oprească plata.

Citește și: Evaziunea fiscală nu mai este o prioritate pentru procurorii din România

„În data de 4 aprilie 2024, în jurul orei 20, am primit un mesaj din aplicația ”George” a Băncii Comerciale Române, a cărei clientă sunt, prin care mi s-a adus la cunoștință faptul că, la data de 4 aprilie, ora 11.19 am efectuat o plată către un comerciant PAYPAL *JERRY CUJSJ în valoare de 1.106,44 lei, din Hong Kong.

Imediat ce am citit mesajul, la ora 21,35 am sunat în Call Center BCR pentru a reclama faptul că nu am nicio cunoștință despre o astfel de tranzacție și am cerut blocarea cardului. Ulterior, am observat că suma nu plecase din contul meu, era doar blocată, urmând să fie ulterior operată tranzacția și am revenit cu un nou apel în Call Center pentru a solicita să nu se efectueze plata deoarece este un furt.

Mi s-a transmis că nu este posibil acest lucru, plata își va urma parcursul și am fost informată că pot depune un aviz de refuz la plată.

Citește și: Deținuții români sunt pe locul 2, ca număr, în închisorile din Italia. Italienii îi vor trimiși în România

A reclamat că i se fură bani din cont. Degeaba

Am transmis pe mail acest aviz de refuz de plată în aceeași zi la ora 23,04, însoțit și de o prezentarea a situației și am solicitat expres blocarea banilor în contul meu până la soluționarea investigației făcută de către departamentul Fraude a BCR.

La ora 23,05 am primit de la BCR un mesaj automat de recepționare a solicitării. Fac precizarea că la ora 22,23 am primit un mesaj de tip SMS de la BCR prin care am fost informată că, pentru siguranța mea, cardul BCR a fost blocat urmare a tranzacției în suma de 0,00 USD la WALKS . LLC, un alt așa zis comerciant”, a relatat victima.

Continuarea, în Ziaruldeiasi.ro


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

(Sursa foto: Ziaruldeiasi.ro)

spot_imgspot_img
Ziarul de Iași
Ziarul de Iașihttps://www.ziaruldeiasi.ro
Jurnalişti formaţi la şcoala sa de presă se află în poziţii de conducere în redactiile ziarelor, televiziunilor şi posturilor de radio din întreaga ţară. Ziarul are un tiraj mediu zilnic 4.133 exemplare, din care 2.410 exemplare reprezinta abonamente, este tipărit în format broadsheet, având 16-20 de pagini. Apare de luni pînă sîmbătă si are un caracter generalist. Cotidianul Ziarul de Iaşi se distribuie în judeţul Iaşi, atît în mediul urban cît şi în cel rural.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related