Olguța Vasilescu plătește 100.000 de lei pentru 5 minute de reclamă a Primăriei Craiova. Municipalitatea a scos la licitație un contract pentru servicii de realizare – creație si producție – publireportaje TV pentru anul 2023.
Este vorba despre cinci materiale de câte 60 de secunde care vor promova câte o activitate diferită organizată de Primăria Craiova în acest an. Altfel spus, instituția pune la bătaie 20.000 de euro pentru cinci minute ”de aur”.
Reprezentanții primăriei argumentează că reportajele sunt necesare ca să promoveze turismul și să mărească ”numărul de persoane înștiințate cu privire la activitatea autorității publice locale”.
Mai mult, se arată în caietul de sarcini pus la dispoziția ofertanților, ”necesitatea realizării de campanii de promovare este impusă și de instituirea Taxei speciale pentru promovarea turistică a municipiului Craiova”.
De fapt, este vorba despre taxa hotelieră pe care consiliul local a ales să o instituie în Craiova (1% din valoarea totală a cazării pentru fiecare zi de cazare).
Practic, cei care se cazează trebuie să achite această taxă, cunoscută și sub numele de taxă de ședere, pe care ulterior agentul economic e obligat să o vireze în bugetul local.
Continuarea în Știri Craiova.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!