Câţiva clienţi de publicitate au dispărut din calupurile de publicitate ale postului România TV după emisiunile pornite de Victor Ciutacu, despre cazul Iulia Marin. Unul foarte mare.
Conform informaţiilor Paginademedia.ro, unul dintre marii clienţi de publicitate, este vorba de Vodafone, nu se mai regăseşte între reclamele rulate de postul de televiziune. Vodafone a avut în aprilie reclame şi pe Realitatea Plus, dar campania pe postul deţinut de familia Păcuraru a continuat şi după data de 21 aprilie, în timp ce pe România TV s-au oprit.
Citește și România e un mare azil? Sau doar RTV?
Vodafone a avut publicitate pe România TV în luna aprilie, până în data de 21 aprilie, când a fost difuzată cea de-a doua ediţie Punctul culminant în care subiectul a fost moartea ziaristei Iulia Marin şi atacurile la Cătălin Tolontan.
Ulterior, poziţia oficială a România TV a vorbit despre faptul, cităm, că „Iulia Marin a fost ajutată de către colegi şi de către Cătălin Tolontan. Numai că a fost ajutată să se sinucidă”.
Operatorul de telecomunicaţii nu este singurul care nu se mai regăseşte printre clienţi. De pe 23 aprilie, au dispărut dintre clienţii de publicitate şi alţi doi advertiseri. Este vorba de Zalando şi de Player, titrează Pagina de Media.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!