Pasajul Unirii, proaspăt reabilitat, este prea scund pentru autocare. Au fost deja 2 incidente în cele două zile de la reluarea circulației prin pasaj.
Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, susține că de vină ar fi șoferii care nu respectă indicatorul de gabarit maxim pe înălțime, de 3,5m. Există însă și altă explicație, dată de doi aleși locali. Pasajul s-a strâmtat după asfalatare.
Primul incident cu un autocar a fost semnalat chiar de primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, care a postat și o fotografie cu autovehiculul blocat într-una din porțile de protecție montate înainte de intrările în pasaj.
Un alt incident cu un autocar care nu trece de poarta de protecție a fost surprins de unul dintre foștii consilieri locali de la Sectorul 4, Dan Călina. Și acesta a postat pe pagina sa de Facebook o fotografie cu un autocar care pare blocat într-una din porți.
Al treilea incident a avut loc miercuri, când un tir a intrat cu totul în respectiva bară și a dărâmat-o.
Înainte de reabilitate, pasajul avea 3,60 de metri. După refacere, Primăria Sectorului 4 a pus un indicator cu noua înălțime, 3,50 metri. Diferența pierdută vine din asfaltare și din montarea pe plafon a unor elemente de iluminat și ventilație.
Primarul Daniel Băluță susține că tirul ar fi avut , de fapt, o înălțime de 4,2 metri.
„Deși indicatorul montat pe poarta de la intrarea în tunel arată CLAR că limita de înălțime este de 3,5 metri, șoferul nu a respectat semnul rutier”, susține Daniel Băluță.
Citește materialul integral pe Buletin de București
Citește și: Criză energetică? Iaşul face profit din vânzarea de energie
Urmăriți PressHUB și pe Google News!