Renumitul retailer multi-brand din industria fashion Peek&Cloppenburg a sărbătorit mult așteptata redeschidere a magazinului său din Băneasa Shopping City.
Pe durata a 4 zile, cu ocazia lansării noului concept, toți clienții au putut sa se bucure de activități
și surprize interesante pe parcursul vizitei lor la Peek & Cloppenburg.
Noul concept de magazin
Noul concept de 3.805 mp, pe 2 etaje, este nu doar mai spațios, ci și mult mai accesibil. Pentru o experiență și mai atractivă la cumpărături, Peek & Cloppenburg a investit într-un nou mobilier, digitalizarea caselor de marcat, noi cabine de probă și în shop-urile originale pentru Boss Black, HUGO si Joop!
„Suntem fericiți să celebrăm împreună cu membrii noștri redeschiderea magazinului din Băneasa Shopping City. Luând mereu ȋn considerare nevoile și dorintele clientilor, investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. România este o piață importantă pentru noi.
De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. Anul acesta în toamnă, urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova și Iași.”, a menționat Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.

Noul design, mai plăcut și facil în identificarea pieselor preferate, le creează clienților spațiul ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte, aceștia având la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top precum: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât și branduri exclusive P&C, precum Christian Berg, Review, Montego, Jake*s
Casual.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!