Un nou moment important a fost bifat pe șantierul podului suspendat peste Dunăre de la Brăila – cel mai mare proiect de infrastructură din România post-comunistă.
După ce a finalizat operațiunea de hidroizolație a căii de rulare, constructorul a trecut, joi, la asfaltare, ultima etapă. Două eșaloane de așternare asfalt acționează simultan.
Condițiile meteorologice au permis turnarea primului strat de asfalt, acțiune care a început de la mijlocul podului. Într-o săptămână, constructorul speră să încheie cu două dintre cele trei straturi de asfalt finale.
Lucrările la pod se apropie de final, în ciuda întârzierilor cauzate ba de constructor, ba de statul român – prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Stadiul fizic de execuție pentru pod și drumurile de legătură este de 90%, potrivit raportării oficiale a CNAIR.
La începutul acestui an, aflat la Brăila, social-democratul Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a anunțat că pe pod s-ar putea circula la sfârșitul lunii mai sau începutul lunii iunie.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!