Nu are cine să conducă BMW-urile Poliției ieșene, deoarece poliţiştii trebuie să aibă cursuri speciale de condus defensiv. Numărul polițiștilor care au avizul pentru a conduce aceste autospeciale este redus. Cei care au încercat să obțină certificatul au picat au picat sau cert timp suplimentar de învăţare.
Parcarea din spatele Serviciului Rutier Iași d este de obicei plină cu mașini ale polițiștilor aflați la seviciu și epave de autoturisme rezultate din accidente cu victime.
Însă în ultima jumătate de an, curtea este „populată” cu BMW-uri noi nouțe care nu are cine să le conducă. Adică, cei 15 polițiști de la Serviciul Rutier Iași pot alege în fiecare zi a săptămânii câte un BMW pentru a-și face treaba.
Poliţiştii trebuie să aibă cursuri speciale de condus defensiv
Jurnaliștii „Ziarul de Iași” au cerut informații de la Poliția ieșeană cu privire la numărul autospecialelor BMW existente la Iași.
„Facem precizarea că în dotarea Inspectoratului Județean de Poliție Iași se află un număr de opt autospeciale BMW dintre care șase sunt la Serviciul Rutier Iași, o autospecială la Biroul Rutier Pașcani și o autospecială la Poliția orașului Târgu Frumos”, ne-au precizat reprezentanții Poliției Iași.
Citește și: Kate Middleton, diagnosticată cu cancer. Prințesa de Wales a început tratamentul
Nu are cine să conducă BMW-urile Poliției ieșene și zac în curte
De ce nu pot fi conduse aceste mașini puternice de către toți polițiștii de la Serviciul Rutier Iași? Deoarece, pentru a conduce aceste autospeciale trebuie ca polițiștii să se înscrie la un curs de conducere defensivă la Târgu Mureș iar apoi trebuie să susțină un examen.
Acest examen a fost picat de cei mai mulți dintre polițiști. Iar cei care au permisiunea de a conduce acest bolid sunt foarte puțini. Însă de ce nu pot fi redistribuite aceste mașini la alte structuri de poliție unde ar putea fi folositoare?
„Este un ordin al șefilor poliției prin care aceste mașini de viteză trebuie folosite doar la Birourile Drumuri Naționale și Europene. De exemplu, este o autospecială la Biroul Pașcani însă aceasta are în componență Drumurile Europene și Naționale”, ne-a spus un polițist de la rutieră.
Continuarea în Ziarul de Iași!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: ziaruldeiasi.ro)
„Nu are cine…”__–__reala problema este ca NU au de ce sa conduca asa masini, extraordinar de scumpe, mai ales intr-o tara fara autostrazi, si care-situatie- ORICUM, urmaririle „CA_N FILME , NU mai sunt de actualitate, pentru ca sunt periculoase si pentru populatia generala cat si pentru politisti…Acestea sunt si trebuie inlocuite total cu DATUL IN PRIMIRE, prin statie, telefon, etc.(inclusiv cu foto sau video in timp absolut real), urmatorului echipaj din aval, care pot bloca drumul vitezomanului(infractorului) cu diverse mijloace fizice, si -fara retinere cu „grapa”( dispozitivul spike)…Problema in Romania -cu aceste masini- este de infatuare si megalomanie, cmbinata cu o schema de devalizare uriasa, pusa la cale chiar de banditul-sef, iohan, in cardasie cu un alt escroc sas, amandoi pusi pe capatuiala, prin devalizarea bugetului statului si prin acest mijloc…Daciile sunt LA FEL DE BUNE, si costa infinit mai putin , inclusiv intretinerea ulterioara, iar singura solutie in acest caz este VANZAREA in totalitate a acestor masini(prin licitatie, de la care trebuie exclusi toti angajatii de stat), iar sumele neacoperite, trebuie compensate prin trimiterea in judecata a lui iohan si cei care au fost implicati in schema, inclusiv prin vanzarea proprietatilor acestor banditi…Iar ca o paralela, Korea de Sud ( nici jumatate din Romania, ca suprafata, dar suprapopulata- peste 51 milioane locuitori), fara resurse naturale deosebite, a ajuns in ultimii 20-25 ani, puterea economica-IN LUME- nr. 13 /14 SI PENTRU ca ani la rand s-a fortat un slogan „Cumparati doar korean”( inclusiv tigari), si din cand in cand cate un presedinte(corupt) a fost asasinat sau aruncat in inchisoare)deci aceasta tara este una de nota 10 si pentru acest motiv, si-a produs tot cea a fost posibil acasa, si astfel au crescut economic, la modul uimitor, in schimb in Romania clasa conducatoare(( in niciun caz elita) este ahtiata doar dupa importuri, practic sunt primii care dispretuiesc si dezavueaza produsele romanest ( inclusiv alimentare)i, o dubla lovitura fiind astfel data , economieii tarii…Acest iohan, este exemplul cel mai negativ posibil, si el si ceilalti banditi din conducere merita -pe drept- pedeapsa capitala, desigur dupa un proces echitabil, in care au zero sanse sa castige…