Politicienii au intrat pe Tik Tok și Instagram, pentru că oamenii politici trebuie să țină pasul cu noile generații și obiceiurile lor, astfel încât să ajungă cât mai facil la ei și le câștige votul.
Suntem în super anul electoral 2024, în care politicienii ne cheamă la vot de patru ori în jumătate de an, să ne alegem: primarii, europarlamentarii, președintele și parlamentarii, în ordinea asta.
Politicienii încearcă să câștige voturile tinerilor
În același timp, 1 milion de tineri votează pentru prima dată la europarlamentare și 400.000 votează pentru prima dată în viața lor.
Nu e de mirare, deci, că politicienii caută să ajungă mai eficient și rapid la ei.
Dar cum e când, în super anul electoral, politicienii nu mai împart șepci, pixuri și calendare, ci dau buzna în mediile dedicate în mare parte tinerilor și le „împrumută” tehnicile, culorile și tiparul de conținut pentru a se promova?
Partidele politice și membrii acestora încearcă să se facă auziți și să ajungă la un public cât mai larg, în preajma alegerilor, prin crearea de conținut pe rețelele sociale.
Citește și Cum a fost „răsplătită” fondatoarea Dăruiește Viață de către ministrul Sănătății, Rafila
Politicienii au intrat pe Tik Tok și Instagram. Un mesaj conceput special pentru tineri
Astfel, politicienii acaparează tot mai mult mediul online din România, iar platformele sociale sunt pline de mesaje prin care se promovează folosind metode, grafică sau culori inspirate din formatul utilizat în special de tinerii creatori de conținut, adică mai cunoscuții „influenceri”.
Citește și Piața transferurilor politice pare să fi atins fundu’. Despe Mihai Neamțu în AUR
Acest tip de conținut video este popular și des folosit pe rețelele sociale, mai ales în rândul tinerilor, prin prisma faptului că reușește foarte rapid să capteze atenția, fiind ușor de urmărit.
Formatul „împrumutat” de la tinerii de pe platformele de socializare constă, în general, în crearea unor videoclipuri de durată scurtă, filmate în poziție verticală, la care sunt adăugate efecte sonore, tranziții, dar și subtitrări colorate de dimensiuni mari, poziționate pe mijloc sau în partea de jos a videoclipului, ce rulează cuvânt cu cuvânt, în tandem cu discursul persoanei din videoclip.
Continuarea în info-sud-est.ro
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: info-sud-est.ro)