Poșta Română acuză o campanie derulată în presa de limbă maghiară, despre care susține că ar conține un mesaj denigrator la adresa companiei, în contextul alegerilor legislative de duminică, 3 aprilie, din Ungaria.
Poșta Română susține că la solicitarea Asociației EMNT din Cluj Napoca a fost realizat un spot publicitar prin care oamenii sunt îndemnați să nu folosească serviciile Poștei Române pentru votul din corespondență, ci să recurgă la variante alternative.
Poșta Română mai arată în comunicat că ar fi căzut ”victimă într-o dispută politică” în contextul alegerilor din Ungaria și că factorii poștali ar fi distribuit ”impecabil” peste 300.000 de plicuri conținând buletine de vot către toată populația din zonă. Tot Poșta ar fi urmat să returneze aceste plicuri către Autoritatea Electorală Maghiară.
Redăm mai jos integral comunicatul Poștei Române:
„În ultimele zile, Compania Națională Poșta Română a fost atenționată, în numeroase rânduri, de către clienți, referitor la spoturi publicitare care rulează pe canale mass-media de limbă maghiară din zona Ardealului, dar și la pliante distribuite populației cu mesajul “Nu lăsa votul tău pe seama serviciilor poștale!”.
Toate acestea, în contextul alegerilor legislative care vor avea loc pe 3 aprilie, în Ungaria, și pentru care Poșta Română distribuie plicurile conținând voturile prin corespondență.
În urma verificărilor efectuate, am fost înștiințați că, la solicitarea Asociației EMNT (Erdelyi Magyar Neppart Tanacs), Cluj-Napoca, a fost realizat un spot publicitar și difuzat la postul “Radio GaGa” prin care oamenii sunt îndemnați să nu folosească serviciile Poștei Române, ci să folosească variante alternative, titrează G4MEDIA.