Compania Națională Poșta Română va vinde produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară, după ce a încheiat un parteneriat în acest sens cu Auchan Retail România. Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești, anunță compania de stat.
Gama selecționată este formată din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.
„Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.
„În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.
Poșta Română are o rețea de 5.500 de oficii poștale.
Auchan România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în stațiile Petrom, cât și magazinul online. Compania are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, titrează ECONOMEDIA.RO.