Cheltuielile de propagandă ale primarului Mihai Chirica, prin contracte cu parteneri externi, continuă și în 2023, dar sumele au crescut la un nivel fără precedent. Toate cele cinci contracte ale firmelor responsabile de cultul personalității au o valoare aproape dublă față de anul trecut. S-a ajuns la aproape 800.000 de lei, adică 160.000 de euro.
Este un caz unic în România ca un departament de comunicare al unei instituții să fie dublat de contracte date direct unor firme care fac același lucru. Primăria nu informează transparent care sunt activitățile prestate de firmele angajate.
Una îi aparține lui Iulian Micu, iar celelalte două sunt ale tovarășilor săi de cursă lungă: un vecin de scară și cameramanul Marius Țintă. Micu și Țintă au și soțiile angajate la Primărie, sub mandatele lui Mihai Chirica.
Citește și: Galațiul poate deveni „centrul de greutate” al producției de hidrogen
Veniturile firmelor celor doi, raportate la ANAF, au crescut de la circa 200.000 de lei/an la 300.000 de lei. În cazul lui Iulian Micu, toate sumele obținute sunt exclusiv din contractul cu Primăria Iași. Ieșenii plătesc din propriul buzunar propaganda cu care Mihai Chirica îi asaltează zilnic. Pe primar nu-l costă nimic propriul cult al personalității.
Continuare în ReporterIS!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă foto: reporteris.ro)