Fenomenul se produce în softul care controlează motorul uneia dintre mărcile de tramvaie care circulă în Iași și apare la separatoarele din rețeaua-contact.
Problemele repetate au fost raportate în lunile octombrie-decembrie, dar conducerea CTP spune că asistenții turci au intervenit pentru remediere.
Altă situație de risc: roțile patinează pentru că sistemul automat de curățare a liniei cu nisip nu funcționează întotdeauna.
Majoritatea tramvaielor unuia dintre furnizori au deja paletele pantografelor schimbate, uzându-se foarte repede.
Citește și: Averea deputatului Nicu Niță a explodat după ce a intrat în PSD. Lista terenurilor, pe 12 pagini
„Când treci pe la separatoare se dereglează tot, se frânează brusc și o ia pe mers înapoi. Cine a pățit așa, rog să confirme”. explică un vatman.
Vatmanii de pe alte cinci tramvaie de același tip au avut incidente similare. La separatoare, vagoanele pe care le conduceau s-au oprit brusc și apoi, imediat, au pornit cu spatele.
La 8 din cele 12 tramvaie Bozankaya, paletele pantografelor s-au uzat și au fost deja înlocuite. Unul dintre vagoane e tras pe linie moartă, cu pantograful rupt.
Continuarea, în ReporterIS!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!