Aproape că nu este stradă importantă din Oradea care să nu fie spartă. Peste zi, traficul se aglomerează, pornind de la şantierul celor 6 pasaje subterane din pieţele Cetăţii şi Gojdu, spre toate colţurile Oradiei.
Cei care sperau să vadă oraşul „pus la loc” după finalizarea acestora, programată pentru sfârşitul anului, se înşală.
„Spre finalul anului viitor vor începe lucrările la pasajul subteran din zona magazinului Crişul şi de la Gară”, spune primarul Florin Birta. Lucrările vor dura cam 2 ani, iar orădenii nu se mai pot opune. Decizia a fost deja luată…
Citește și: O nouă justiție proletară?
Primăria a anunţat pentru anul 2024 deschiderea lucrărilor la viitoarele pasaje subterane din Bulevardul Magheru şi de la Gară, estimate la peste 80 milioane lei fiecare. Investiţia va fi finanţată prin Programul Regional Nord Vest 2021-2027, ce va urma actualului Program Operaţional Regional.
Pentru şoferii sătui de aglomeraţie, absorbţia de fonduri europene nu compensează, însă, deranjul. „Cheltuiala nu se justifică. Nici măcar pasajele din Centrul Civic nu meritau făcute. După construirea pasajului Magheru turbogiraţia oricum s-a eliberat”, susţine un taximetrist.
„Pe Magheru nu mai sunt ambuteiaje. Nu are sens să faci pasaje şi la Crişul, şi la Gară”, spune un şofer.
Continuarea în Ebihoreanul.ro
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursă imagine: Ebihoreanul.ro)