Săgeata de Câmpulung, lansată la începutul săptămânii de mai mulți politicieni, printre care și ministrul Justiției, Alina Gorghiu, îi încurcă pe turiștii care vin în București.
Dincolo de faptul că s-au lăudat cu un tren vechi de 20 de ani, politicienii respectivi au provocat un efect negativ pe linia spre Aeroportul Otopeni, explică, în exclusivitate, Club Feroviar.
Pentru că alte trenuri nu au mai cumpărat în ultimele două decenii, decidenții politici se folosesc în perioadele electorale și preelectorale de automotoarele Desiro pentru a arunca praf în ochi alegătorilor, arată sursa citată.
„Săgețile Albastre” sunt mutate de colo-colo prin țară, în funcție de interesele politice și de influența pe care o are sau vrea s-o aibă un lider local sau altul.
Club Feroviar a relatat la începutul săptămânii cum politicienii locali, alături de ministrul Justiției, Alina Gorghiu s-au plimbat cu automotorul Siemens Desiro la Câmpulung pentru a-i „seduce” pe alegătorii argeșeni.
Săgeata de Câmpulung și efectele pe linia spre Aeroportul Otopeni
Nimeni nu a spus însă de unde a fost luat automotorul necesar pentru a Săgeata de Câmpulung. Că doar nu au răsărit alte „Săgeți Albastre” în curtea CFR Călători, care și așa are de recuperat de la Remarul 16 Februarie șase rame de mai bine de cinci ani.
Club Feroviar a consultat o notă internă a SRTFC București, denumită „Deosebiri între vechiul (2022/2023) și noul plan de mers (2023/2024) pentru Remiza Automotoare București”, care lămurește perfect acest „mister”.
Continuarea, în clubferoviar.ro.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
Până acum va plângeați că trenul de Aeroport e gol pușcă și că s-au cheltuit bani aiurea. Acu când s-au aglomerat că vor Câmpulungenii sa fuga din tara cu primi avion iarăși va plângeați că e prea aglomerat. Nicicum nu sunteți mulțumiți.