Noi probleme pentru contractul privind proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii de Centură București Nord, deși Asocierea Pizzarotti – Retter a fost declarată, definitiv, câștigătoarea licitației. Asocierea acuză Compania de Drumuri că o obligă să semneze un act adițional nelegal, odată cu semnarea contractului, conform unui document obținut de Economedia.
Noile probleme vin după ce au trecut deja peste patru ani de la lansarea licitației și după mai multe etape de contestații. Primul lot din A0 București Nord este un tronson de aproape 18 kilometri între Joița (A1) și DN 1 Corbeanca și are o valoare de peste 800 de milioane de lei.
Citește și Grădina Botanică din Craiova, închisă de Brigada Antitero după o crimă
În luna mai, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins ultimele contestații și a decis că contractul pentru primul lot al Autostrăzii București (Nord) poate fi semnat cu italienii de la Pizzarotti – Retter. „CNSC a respins […] contestația formulată de Intrakat. Din acest moment putem începe procedurile pentru semnarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului 1 A0 Nord. Vom solicita firmei italiene Pizzarotti să aducă în cel mai scurt timp toate documentele necesare semnării contractului”, spunea atunci directorul CNAIR, Cristian Pistol. Continuarea, în Economedia.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!