Începând din 15 septembrie 2021, ora 10:00, autorităţile şi instituţiile publice care doresc participarea în cadrul Programului privind creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în clădiri publice vor putea accesa aplicaţia informatică pusă la dispoziţie de AFM, pentru crearea conturilor de utilizatori şi descărcarea modelului cererii de finanţare în vederea completării acesteia. Din data de 20 septembrie 2021, ora 10:00, demarează sesiunea de depunere a cererilor de finanţare şi încărcarea documentelor aferente, care se vor realiza prin intermediul conturilor de utilizatori create.
Programul se adresează unităţilor administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraş, municipiu, judeţ, subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti şi instituţiilor publice din subordinea/în coordonarea autorităţilor deliberative ale administraţiei publice locale. Acestea pot beneficia de fonduri pentru modernizarea şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, contribuind în acelaşi timp la îmbunătăţirea calităţii mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, precum şi la reducerea consumului anual de energie primară şi promovarea utilizării surselor regenerabile de energie.
(…)
Accesați în continuare articolul cu informații suplimentare pe Vrancea24.