„Pachet floral” vândut cu 2.250 lei, de 8 Martie. Câți bani au câștigat florarii

Data:

spot_img

„Pachet floral” vândut cu 2.250 lei, de 8 Martie, care au primit comenzi din toate direcţiile, mai ales din mediul online.

Numai la Iaşi, o singură florărie a vândut, într-o zi, cât într-o lună, numărul clienţilor fiind şi de 200 de ori mai mare. Profitul a fost pe măsură. 

Doar în perioada 1-8 martie vorbim de încasări de peste 100.000 de lei, după ne cum ne dezvăluie patronul unei florării.

Comercianţii stradali nu au fost însă de aceeaşi părere. Din contră, s-au plâns că vânzările le-au mers atât de prost încât ei sunt nevoiţi acum să vândă florile sub preţul de achiziţie din depozite.

Citește și: Cum îți ajuți copilul să înțeleagă matematica. Un exercițiu practic

Majoritatea buchetelor online, între 200 şi 300 lei

Florăriile online au adus multe zâmbete de 8 Martie, dar şi încasări uluitoare. O singură florărie din Iaşi a reuşit să vândă, doar într-o zi, cât într-o lună!

Numai pe internet, de Ziua Internaţională a Femeii, a preluat 200 de comenzi pentru livrări la domiciliu, iar preţul mediu al unui buchet de flori cumpărat a fost între 200 şi 300 de lei. Au fost însă şi clienţi mai generoşi, care au scos din buzunare şi peste 2.000 de lei pentru aranjamente mai speciale.

Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, ca frezia, laleaua sau liliacul, care şi-au găsit loc în mai toate buchetele. Comenzile au mers bine inclusiv în florăriile clasice şi nu doar de 8 Martie, ci şi a doua zi.

Luăm exmplul unei florării din Podul de Fier, unde, sâmbătă dimineaţa, era o forfotă continuă. Fie ei şi patroni, florarii munceau de zor, cot la cot cu angajaţii. Aici am găsit-o şi pe Adina Dăncianu, o femeie de afaceri care administrează două magazine în mediul online şi o florărie clasică, în care am şi întâlnit-o.

Citește și: Dascăl înjunghiat într-o biserică din Buzău. Atacul a avut loc în timpul slujbei

„Pachet floral” vândut cu 2.250 lei. Prima florărie online, acum 13 ani

Adina Dăncianu a intrat în afaceri în urmă cu 13 ani, când şi-a deschis prima florărie online. Din pasiune pentru flori, spune ea. O pasiune în care a investit bani după 20 de ani în câmpul muncii, ca inginer electronist.

Îşi aminteşte un început greu, cu multe calcule şi puţine vânzări care nu acopereau nici chiria, dar, în timp, afacerea a înflorit. S-a extins şi în offline, cu un atelier, aşa cum îi place Adinei să-i spună.

„Am pornit cu bani foarte puţini. Foarte greu am crescut, nu a fost uşor! Am avut o pasiune pentru flori şi mi-am deschis florăria online. M-am gândit şi la familie, am vrut să-i las ceva (…)

La început, când mi-am făcut planul de afaceri şi am văzut câte buchete trebuie să vând ca să-mi scot chiria şi un salariat, m-am speriat!

Acum, scot pentru şase salariaţi, pentru TVA, pentru chirie, pentru toate cheltuielile. Vând mult! “, mărturiseşte Adina Dăncianu, care mai are două magazine online de flori, pe care le administrează în Iaşi.

Continuarea, în Ziarul de Iași


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Ziarul de Iași
Ziarul de Iașihttps://www.ziaruldeiasi.ro
Jurnalişti formaţi la şcoala sa de presă se află în poziţii de conducere în redactiile ziarelor, televiziunilor şi posturilor de radio din întreaga ţară. Ziarul are un tiraj mediu zilnic 4.133 exemplare, din care 2.410 exemplare reprezinta abonamente, este tipărit în format broadsheet, având 16-20 de pagini. Apare de luni pînă sîmbătă si are un caracter generalist. Cotidianul Ziarul de Iaşi se distribuie în judeţul Iaşi, atît în mediul urban cît şi în cel rural.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related