Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor transmite un mesaj de fermitate şi arată turiştilor că este pregătită să cureţe zonele din care ei deja au fugit, a declarat, la postul B1 TV, preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, în cadrul unei discuţii în care fost analizată “deriva în care se află turismul românesc”.
„Mi-aş dori foarte tare cei care ne acuză de aşa ceva să fie nevoiţi să trăiască, la un moment dat în existenţă, situaţia unui blind date (întâlnire pe nevăzute, n.r.), în care la telefon, aşa cum este turismul român, îţi spune, domne`, am 18 ani, blondă, ochi albaştri, picioare lungi, totul conform, iar la întâlnire apare străbunică-sa, bătrână de 82 de ani, fără dinţi în gură, spunând, domne`, nu a putut să ajungă cea cu care ai vorbit la telefon, iată, mă prezint eu.
Citește și: De ce nu vorbesc maghiarii limba română și ce soluții sunt
Suntem în situaţia aceasta, sau suntem în situaţia bancului, sau înţelepciunii populare umoristice, ce vorbeşte despre cei doi care se întâlnesc, unul cu o vacă, unul fără, zice, domne`, vaca dă lapte, nu, zice, dar e bună de carne, nu, dar paşte, nu, dar nu e ascultătoare, păi şi de ce o duci la târg, să o fac de râs”, a precizat Constantinescu, întrebat despre cei care susţin că ANPC, prin controalele şi abaterile expuse, nu face decât să contribuie la denigrarea turismului românesc.
Horia Constantinescu a mai susţinut, totodată, că ANPC, prin acţiunile sale, transmite “un mesaj de fermitate”:
“Arătăm consumatorilor şi turiştilor că suntem pregătiţi să curăţăm zonele din care ei deja au fugit, pentru că nu am gonit noi turişti.
Turiştii aveau rezervări în alte destinaţii la nivelul altor ţări încă din primăvară sau de iarna trecută. Ei ştiau că nu mai vor pe litoralul românesc, ei ştiu că nu mai vor la muntele din România.
Ceea ce noi încercăm să transmitem este că facem curat, că suntem serioşi în ceea ce facem”.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!