Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova va folosi inteligența artificială pentru programarea pacienților la cabinetele din Ambulatoriu.
Sistemul va avea 100 de linii telefonice și, potrivit conducerii unității medicale, va rezolva una dintre problemele din cauza cărora mulți pacienți au renunțat la serviciile oferite de policlinica spitalului.
Alta este cea a dotărilor din cabinete, și ea pe cale să fie remediată. Parte din ele vor avea foarte curând aparatură medicală de ultimă generație, iar managerul SCJU Craiova speră că așa va spori adresabilitatea către Policlinică. În prezent, ambulatoriul funcționează la doar 30-35% din capacitate.
Tonul de ocupat descurajează pacienții
Eugen Georgescu, directorul SCJU Craiova, afirmă că adresabilitatea este scăzută întrucât mulți dintre cei care vor să se programeze la unul dintre cabinetele medicale din policlinică nu reușesc. Metoda actuală de programare telefonică dă mari bătăi, fiindcă de la capătul firului se aude frecvent tonul de ”ocupat”. ”Din cauza asta, spitalul pierde pacienți”, susține managerul Eugen Georgescu.
”E foarte greu să te programezi câteodată. Au venit oameni la ușa mea și mi-au spus că sună și sună ocupat. Am achiziționat telefoane cu cartele, numere separate. Dar, în momentul în care 20-30 de oameni le apelează în același timp, se intră în blocaj, iar acest blocaj se reflectă în numărul de programări”, explică conducerea SCJU Craiova.
SCJU Craiova va folosi inteligența artificială pentru programarea pacienților
Cele 100 de linii telefonice vor fi deschise în același timp. Practic, un robot va prelua programările, cu numele pacientului, cabinetului, medicului și ora. Sistemul a fost cumpărat cu bani din bugetul spitalului.
Continuarea în Știri Craiova!
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: SCJU Craiova)