Capetele A8 finanţate prin PNRR aşteaptă segmentul montan, iar din cele cinci variante ale Centurii de Nord a Iaşului au mai rămas în discuţii patru. „Trebuia să mai fie doar una în stadiul actual”, spune Cătălin Urtoi. În schimb, pe A7 ar putea fi desemnaţi chiar anul acesta constructorii pe segmentul Bacău-Paşcani.
Un nou raport despre stadiul proiectelor autostrăzilor A7 şi A8 a fost prezentat vineri la Prefectură, după o săptămână încărcată, începută la celălalt capăt al A8 cu dezbaterile pentru acordul de mediu. La o zi după ce ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene a spus la Iaşi că sunt bani pentru autostradă, însă fără să-l convingă pe Ionel Apostol, de la „Împreună pentru A8”, colegul acestuia, Cătălin Urtoi, s-a arătat mai optimist în faţa jurnaliştilor.
Alături de prefectul judeţului, căruia i-a mulţumit că a participat – alături de alţi membri ai asociaţiilor şi de parlamentari la discuţiile pe segmentul Tg-Mureş – Miercurea Nirajului, Cătălin Urtoi a marcat intrarea în licitaţia pentru contractele de execuţie a ultimelor tronsoane din A7.
Citește articolul integral pe Ziaruldeiasi.ro
Citește și: Recensământul: se păstrează jocul cifrelor la alegerile viitoare?
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: ziaruldeiasi.ro)