Statul Statul amână din nou lărgirea autostrăzilor spre Constanța, Piteși și Ploiești. CNAIR ar fi anulat pe 3 ianuarie a doua licitație pentru acest proiect, arată consultantul Proiect Construct Regiunea Transilvania, care a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) împotriva deciziei CNAIR.
Deocamdată, în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice, licitația nu figurează ca ,,Anulată”.
CNAIR a primit patru oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate care va permite lărgirea la 3 benzi/sens a autostrăzilor care pornesc din București: A1 București – Pitești (lărgire pe tot traseul), A3 București – Ploiești (până la nodul Dumbrava, intersecție cu A7) și Autostrada Soarelui București – Constanța până la Fundulea (km 36).
Lărgirea la 3 benzi/sens este obligatorie pe A1 București – Pitești unde capacitatea de preluare este cu mult depășită, iar pe tronsonul Ciorogârla – București se produc zilnic tamponări și accidente (și favorizate de lipsa descărcării în A0 – Autostrada Bucureștiului). Este al doilea contract scos la licitație după ce prima procedură a fost anulată. Contractul are o durată de 18 luni și un cost de 29 de milioane lei.
Citește și Fermierii și transportatorii au ajuns la acord cu Ministerul Transporturilor. Ce a promis Grindeanu
Statul amână din nou lărgirea autostrăzilor
În documentele pe care le-a consultat Economedia, proiectantul solicită CNSC să dispună CNAIR reevaluarea ofertei care a fost declarată neconformă și inacceptabilă și ,,anularea deciziei autorității contractante prin care s-a dispus anularea procedurii de atribuire“.
„Miercuri, 27.09.2023, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului “Elaborare Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A1, București – Pitești, Elaborare Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A2, București – Fundulea, Revizuire Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A3, Moara Vlăsiei – Dumbrava”.
Ce prevedea contractul, citiți în Economedia.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!